Firemní loga dnes a v minulosti
Dříve bylo zvykem používat na firemních budovách loga v podobě tabulí. Po nějaké době se přešlo na osvětlené tabule, které s postupem času občas problikávaly a ztrácely na své svítivosti.
Dnes máme díky pokročilé technologii možnost vybírat z reklamních LED panelů, podsvícených i nepodsvícených 3D nápisů, bannerů, video reklam a spousty dalších možností.
3D nápisy jsou ustálenou klasikou, kterou asi jen tak něco nenahradí. Když vypnou proud, nápis jde stále vidět, nezmizí. Některé 3D loga se staly kultovním sama o sobě - třeba logo firmy Baťa nebo nakousnuté jablko Apple.
Pokud se zamyslíte nad tím, které velké firmy znáte, začnou se Vám vybavovat právě logo, která se tyčí na firemních budovách - 3M, MAKRO, Continental, nebo třeba TDK, které se stalo poznávacím znamením pro Piccadilly Circus v Londýně.
Reklamní nápisy a loga firem jsou součástí našich životů, měst a nepochybně jsou také silným marketingovým nástrojem